Mystery shopping od NMS je ideálnym nástrojom, ako sa na prácu svojich zamestnancov a prezentáciu značky pozrieť očami zákazníka. Vyškolení „mystery shopperi“ vystupujú v roli zákazníkov a sprostredkujú Vám tak autentickú skúsenosť klientov s Vašou značkou.
Mystery shopperov necháme popísať subjektívnu skúsenosť s predajňou/tovarom/zamestnancami a zistíme, ako sa behom návštevy cítili a či by sa k Vám vrátili.
Nezáleží, či je Váš zákaznícky servis v plienkach, alebo ho už roky úspešne budujete. Mení sa ako trh, tak zákazníci, a ich pohlaď na Vašu značku bude vždy kľúčový.
Kedy využijete Mystery shopping
Ak chcete mať v centre svojho záujmu zákazníka a záleží Vám na tom, aby sa Vaši zamestnanci k zákazníkom chovali čo najprofesionálnejšie a najprívetivejšie.
Ak potrebujete zvýšiť spokojnosť a lojalitu svojich zákazníkov.
Prečo Mystery shopping s NMS má zmysel
Žijeme Mystery shoppingom. Robíme ho hlavou aj srdcom!
Žiadne krabicové riešenia, projekty Vám ušijeme na mieru.
Výsledky prepojíme s ďalšími metódami výskumu trhu a navrhneme ďalšie kroky.
Posunieme Vašu predajnú sieť k lepším výkonom!
Rozvoj značky vnímame ako proces, ktorý nikdy nekončí. Mystery shopping ako nástroj, ktorý k tomuto procesu dlhodobo prispieva.
Samozrejmosťou je detailná záverečná správa s odporúčaniami a možnosť priebežne sledovať reporty z jednotlivých návštev v online aplikácii.