Spotrebitelia sú zaplavení rozličnými značkami, ťažko sa v nich orientujú a preto mnohokrát dávajú prednosť len jednej, bez toho aby k tomu mali pádny dôvod.
Vďaka výskumu značky prinášame informácie o tom, ako ju daná cieľová skupina skutočne vníma a ako si stojí v porovnaní s konkurenciou.
Kedy značku využijete?
Keď potrebujete aktualizovať pozíciu značky na trhu, potvrdiť si, či spotrebitelia vnímajú značku v súladu s vašou víziou, ale taktiež ak zvažujete re-branding, alebo chcete zmapovať nové príležitosti a zaplniť prázdne miesta trhu.
Výskum značky s NMS mají význam
Najskôr si vždy detailne špecifikujeme otázky a tým prispôsobíme voľbu výskumných metód.
Dokážeme sa priblížiť vašim zákazníkom a zhromaždiť skutočne vierohodné dáta, ktorá na základe našich dlhoročných skúseností zrozumiteľne a rozumne zasadíme do širšieho kontextu trhu.